Известие

Collapse
No announcement yet.

голям проблем с ТЕРМОСТАТ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    термостатите са така измислени,че винаги остават отворени дори и да се прецакат!
    sigpicAlfa Romeo 155 1.6 16V 120hp Graduate-ex
    Lancia Kappa 2.0 20V 146hp-ex
    Alfa Romeo 166 2.0 V6 TB CF2 "PROGRESSION" 204hp-ex
    Fiat Brava 1.9JTD SX

    Comment


    • #62
      Т.е. ако мисля,че ми загрява колата повече от нормалното,да се насочвам към други възможни причини,а не към термостата.Щото четох в една тема за смяна на водна помпа,че на по-старите 155-ци е препоръчително да им се смени помпата...И ще я сменя,но се притеснявам да се се набутам с пари за помпа,а да се окаже,че от термостата ми загрява

      Comment


      • #63
        Може някой датчик да имаш прецакан.Аз на Алфата си бях с термостата от Рено 5,който отваря на 83градуса и проблем в летните дни не съм имал,продадох колата и до колкото ми е известно и сегашния собственик няма-вклучват се перки на определена температура и колата не загравя.Само ти препорачвам каквото и да правиш проучи всичко много добре.
        sigpicAlfa Romeo 155 1.6 16V 120hp Graduate-ex
        Lancia Kappa 2.0 20V 146hp-ex
        Alfa Romeo 166 2.0 V6 TB CF2 "PROGRESSION" 204hp-ex
        Fiat Brava 1.9JTD SX

        Comment


        • #64
          А някой задавал ли си е въпроса каква е температурата на течноста в блока и каква в маркуча където се слага ''страхотния'' термостат от Рендето?И защо термостата на 155 е залепен за цилиндровата глава?
          sigpicНЕ ДАМО КОСОВО!

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от nikola 155 Покажи съобщение
            А някой задавал ли си е въпроса каква е температурата на течноста в блока и каква в маркуча където се слага ''страхотния'' термостат от Рендето?И защо термостата на 155 е залепен за цилиндровата глава?
            А замисли се тогава въпреки ,че е "залепен" за главата, без антифриз дали ще може да се отвори ако само се загрява от корпуса си(може и да може но е направен да следи температурата на течноста) !? Схващам идеята ти ,но все пак има малка подробност която се нарича водна помпа! Термостата се явява един вид "възел" м-у първи и втори кръг и през него минава постоянно загретия антифриз (без значение дали към 1-ви или 2-ри кръг и тн...)
            Този от реното пак ще работи ,но може да отваря една идея по-късно (по градуси) защото е една идея по-далече от самия корпус на оригиналния термостат в които има постоянно движение на антифриз (по спомен към 1-ви кръг ,парно маи отопление на дросела...)
            Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 09:20.
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #66
              моя филм е следния,свалям термостата и гледам некъв 'водач' в който влиза една малка ос от клапанчето...счупен и са 100лв за да подменя инак здравия термостат,ужас
              Alfa 155 1.9TD '97 EX
              Alfa 166 2.4 JTD EX
              Alfa 156 2.4 JTD

              Comment


              • #67
                Колеги аз карам моята 155-ца с термостат от Рено 5 вече една година и не съм имал проблеми(термостата е на 87 градуса)!Парното на колата е 6 загрява бързо и никога не се е опитвала дори да прегрее!

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от Gandi_MC Покажи съобщение
                  Колеги аз карам моята 155-ца с термостат от Рено 5 вече една година и не съм имал проблеми(термостата е на 87 градуса)!Парното на колата е 6 загрява бързо и никога не се е опитвала дори да прегрее!
                  Приятел казваш,че никога не се е опитвала да прегрее?А с каква скорост я караш?Ако е с 70-80км/ч може би,ама на 160-180 и то да поддържаш тази скорост ми се струва,че нещата ще стоят по различно.
                  sigpicНЕ ДАМО КОСОВО!

                  Comment


                  • #69
                    Не искам да оспорвам това което си написал,но мисля че доста често колата ми е във високи работни обороти както в градско така и извънградско и както казах проблем не съм имал!Само да вметна че съм и с чисто нов воден радиатор!

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Gandi_MC Покажи съобщение
                      Не искам да оспорвам това което си написал,но мисля че доста често колата ми е във високи работни обороти както в градско така и извънградско и както казах проблем не съм имал!Само да вметна че съм и с чисто нов воден радиатор!
                      Аз също не искам да оспорвам мнения,просто се чудя как за елементарни неща като термостати,нивомери за гориво и др. се разтягат локуми с дни и седмици и накрая се получава една главоблъсканица без резултат.А за новия радиатор мога да кажа само честито,поне спестихме още една безкарайна тема.
                      sigpicНЕ ДАМО КОСОВО!

                      Comment

                      Working...
                      X